الأحد، 4 أكتوبر 2009

أهلااااااااااااااااااا بيكم يا اصحابي

بسم الله الرحمن الرحيم
بجد أنا مبسوطه أني أنضميت لحاجه جديده اول مره أصمم حاجه زي المدونه دي وبتمنى بجد أنها تعجبكم ومستنيه تعليقاتكم وتشجعيكم وأحب أهدي كلمه للي خلتني أصمم مدونه
بجد أنا بشكرها من كل قلبي وهيا صاحبه عزيزه عليا اسمها ((روني)) وبجد ياروني شكرا جزيلا لك
وطبعا أحب أن المدونه دي يشوفوها صحابي لانهم بجد مهمين بالنسبه ليا وبجد انا بحبهم اوووووووووووووووووووووي ربنا يخلهملي
وانا مش بحب رسااااااايل الترحيب الطويله وأهلا بيكم هنا في المدونه طبعا كل اللي هيدخل مدونتي ولو مكنش من أصدقائي هعتبره برده من اصدقائي حتى لو كتب تعليق واحد المهم أنو دخل وشاركني برأيه
ومش هطوووووووووووول عليكم يارب المدونه تعجبكم

هناك 13 تعليقًا:

  1. بجدددددددددددددد أنا مبسوطه أكتر أنك أنضمتي له لهذا العالم و أنا واثقة أن مدونتك هتبقي أحلي مدونة في الدنيا وبجدددددددددد أنا بحبك أوي ولا يمكن في يوم تكتبي بوست ومش هتلقي تعليق ليا عليه ههههههههههههه بجد مرسي جدااا علي الكلمه وعاوزه أشوف الابداع

    ردحذف
  2. شكرا ياقمر على ردك وان شاء الله هولعلك في ام المدووووووووووووونه ههههههههههه قصدي يعني هخليها فله

    ردحذف
  3. مدونتك جميلة

    وانا ياشجعك

    ردحذف
  4. ميرسي جدا وشكرا لتعليقك

    ردحذف
  5. اهلا بيكي ف عالم التدوين

    نورين

    ردحذف
  6. اولا اهلا وسهلا بيكي يا قمراية في عالم المدونين

    وبجد تعليقك نور مدونتي ميرسي ليكي

    ربنا يوفقك واشوف مدونتك من اجمل المدونات :)

    ردحذف
  7. مبروك ياقمر واهلا بيكى اخت وصديقة

    ردحذف
  8. ميرسي ياقمر ومنووووووووووووووووووره والله وان شاء الله نبقى اصحاب

    ردحذف
  9. ميرسي ليكم بجد يا اجمل اخوات واصحااااااااااب في الدنيا وبجد ميرسي لرأيكم وتعليقاتكم بجد انا فرحانه اني بقيت وسطكم وان شاء الله تعجبكم المدونه

    ردحذف
  10. ميرسي ليكي يا نورين ياقمر ومنووووووووره مدونتي والله

    ردحذف
  11. مبرووك المدونة ودخول عالم التدوين

    :)

    ردحذف
  12. الف مبروك المدونه الجديده ومنوره عالم بلوجر الرهيب

    هجيلك تانى اطمن عليكى واتابع اخبارك


    تقبلى اخلص التهانى

    ردحذف
  13. ربنا يخليك/ي بجد شكرا ع الترحيب الجامد ده
    وان شاء الله احاول اطلع المدونه تحفه عشانكوا بجد مش عارفه اقول ايه كثفتووووووووني جامد والله

    ردحذف